Sommarlov!

Nu har jag officiellt sommarlov efter några veckor av hektiskt mycket pluggande, en del jobbande och dömande och allmänt mycket att göra.

Innebär:

- Ska bli bättre på att blogga
- Kommer hinna njuta av ledighet
- Ska läsa massa bra böcker
- Åker till Island imorgon!!


Skrev klart det sista på den sista inlämningen i förmiddags. Har packat, förtidsröstat och precis hällt i mig en smoothie. Nu blir det ett sista gympass innan resan, kan behövas med tanke på all god mat det brukar bjudas på... :)

Tar med mig datorn så kommer visa lite bilder och sånt här också!

Kommentarer
Postat av: Madde

Gu vad skönt med sommarlov! Har väl det typ också men eftersom jag jobbar som en liten gnu fram till mitten på juli så känns det ju inte riktigt som man är där ännu :) Jo jag gillar verkligen nya pumpen, körde den för första gången idag faktiskt. Hade dock en grym träningsvärk från combaten i onsdags så vissa delar sved litegranna. För övrigt har jag förhoppningar på att jag ska kunna komma nerå träna lite med er i sommar :) kramar!

2009-06-05 @ 21:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0