Skönt med helg!

Nu är det helg igen och denna helg mår jag betydligt bättre än förra helgen då jag var däckad i förkylning. Är fortfarande lite småförkyld men det är betydligt bättre!

Igår var jag lite småknäckt efter en totalt kaotisk lektion men nu har jag fått distans till detta. Det gäller ju att inse att jag är på utbildning och att en lektion bara är en lektion. Det är dock en brist i själva utbildningen att vi knappt går igenom någon som helst konflikthantering. Det är verkligen något som skulle behövas.

Idag har jag varit och ridit. Pressat med Assa på banan och vägen i nästan en timme och det kändes riktigt bra på slutet, speciellt som det inte blev något sken hemåt när jag red på vägen. =)

Kommentarer
Postat av: Galmur

bvT-DGcWw" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=MbvT-DGcWw

2009-03-21 @ 18:42:05
Postat av: Susan

Bra att du tar det så!!

2009-03-21 @ 20:41:18
Postat av: Elisabeth

Tycker du klarade fredagen bra!

Skönt att du kunnat ställa om till helg...

Den här veckan kommer säkert gå bättre, lite flyt ska man ju ha :-)

2009-03-23 @ 10:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0