En bra dag som bara blir bättre!

Åh, underbara lördag! Ska iväg på fest om någon timme och detta är nog första gången på länge som, jag verkligen kan fixa iordning mig i lugn och ro. Brukar annars ha jobbat innan, ridit och sen kastat mig hem, in i duschen och knappt hinna sminka mig. Nu har jag målat naglar, fönat (!) håret och har bara make-upen kvar) och det är riktigt skönt att bara ta det lugnt. Laddar även med kaffe för att chocka kroppen lite lagom med koffein inför kvällen, kan behövas om man ska orka dansa.

Är faktiskt grymt danssugen nu och jag o Henrik poppar låtar av varierat slag för fullt. Vi har inte riktigt samma musiksmak så det är en salig blandning!

Dagen började bra med combat! Körde även förra helgen men då kändes kroppen inte riktigt fräsch när jag väl kom dit, men idag kändes det bättre och det är ett otroligt bra sätt att kick-starta dagen på. Lunch och sen iväg till stallet. Först ville inte bilen starta (igen!) men efter lite meckande så har det löst sig. Det som strular är alltså startspärren som finns på Saab av årsmodell -96. Är något som ska förhindra tjuvkoppling men den förhindrar även mig att starta min egen bil. frustrerande värre!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0