Måste släppa lite kontroll

Ååh, helgen har varit full av hästar och inspirerande fakta! Vi var ju på Clinic och det kändes riktigt givande och gav mycket inspiration. Nu blev jag dock lite lagom stressad då jag satte mig för att kolla mailen och då fick veta att jag redan imorgon ska hålla lektion i Psykologi, något som jag faktiskt inte hade räknat med. Strax är det sovdags men innan dess måste jag kolla igenom en del grejer som jag inte hade tänkt ta föränn framöver i veckan. Känns som att jag måste bli bättre på improvisation om jag ska överleva läraryrket på lång sikt. Just nu vill jag helst minutplanera lektioner, det skulle kännas bäst, även om jag vet att sånt är helt omöjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0