Note to myself: Ridning är också träning!

Okej, varför ser man aldrig ridning som träning när man är ryttare? Alltså, som förkyld ska man ju absolut inte träna, något jag håller rätt hårt på. Men att hoppa upp på hästen och rida, det gör vi ofta. Jag gör det i alla fall, och jag vet många med mig. Ska dock i framtiden lära mig att inse att det inte är någon bra idé att rida lektion dunderförkyld, man får liksom inte ut maximalt av kursen då... Visst, en sak att åka lite häst i skogen, men att arbeta... njae...

Som tur var kunde Malin hoppa upp och rida Assa på slutet så att hon fick springa lite mer aktivt också, för mina reflexer var i slow motion och jag blev helt enkelt rätt ofokuserad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0