Slut i hjärnan

Min hjärna är helt slut! Nu ger jag den helg ett tag... Höll i två lektioner i rad idag som kändes helt ok och det var skönt att jag var förberedd. Nu är jag inte redo för nästa veckas lektioner men det får lösa sig.

Tänkte mest bara säga att jag har överlevt slutet på veckan. Har renskrivit allt kladd som jag skrivit i mitt block under dessa dagar. Så fort jag får lektionsidéer, när jag läser i  min kurslitteratur etc så kladdar jag ner det i mitt stackars block, men nu är här ordning!

Helgen kommer att tillbringas på strömsholm. Clinic med islandshästtema hela helgen! "från embryo till A-final" är temat så det kommer att handla om både avel och träning, spännande!

Har dessutom genomgått en utseendemässig förändring idag: Skulle färga hårrötterna och blev impulsiv så nu är mitt hår mer åt det bruna hållet. Den röda färgen lyser dock igenom på sina ställen men det blir nog bra. Svårt att se innan det har torkat men än sålänge är jag nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0