Söndagskväll

Håller på å fixar en del här hemma nu. Eller vid dator rättare sagt. För över filer till USB-minne inför skolan. För över filer till extrafilm för att jag så småningom ska kunna beställa lite fotoböcker därifrån. Måste även bestämma vad jag ska ha på mig imorgon och kolla upp när tågen går. Imorgon är det nämligen praktikdags igen och det känns som att jag vill ha klart så mycket som möjligt tills dess. Ska i skolan fundera mer över examinationsformer och sådant, men annars känner jag mig faktiskt rätt redo, skönt!

Dagen har gett mig en hel del frisk luft också i form av ridkurs. Det kändes helt okej men kursen i torsdags var faktiskt mer givande. Fick dock en övning med mig som jag kan använda för att förbereda passläggningar och det kändes bra!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag tog lite bilder på dig och Assa från kursen med min kamera.

Ni såg verkligen fina ut tillsammans.

2009-03-03 @ 11:39:04
URL: http://svalurlover.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh, vad kul! Om du vill får du gärna maila över om det blev nån extra bra :) Skulle vara jättesnällt!



Tyvärr hann jag inte se såg mycket av er men av det jag såg såg det ut som ni verkligen hade utvecklats!



2009-03-03 @ 17:37:27
URL: http://draktand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0