Träningstopp!

Söndagen har varit ofantlig lugn måste jag säga.

Vi kom rätt sent igår, från en mycket trevlig fest! Led dock lite med Carolina som trots att hon var nyopererad  och hade  ont kämpade på och var värdinna nästan hela kvällen! Men det var förhoppningsvis värt det ;)

Dagen har ägnats åt promenad, storhandlande och det blev även ett träningspass. Blev ett litet alkoholintag under gårdagskvällen och jag kände mig lite småseg under större delen av dagen. Vi tog oss dock iväg till gymmet, och väl där så var det inte så många på passet. Dvs: mer utrymme för oss! Trots segheten tidigare under dagen så var det länge sedan träningen kändes så bra! Kom igång rejält och orkade verkligen köra på hela passet! Så härligt att vara igång igen. Nu blri det inte mycket gym den kommande veckan. Kommer bara hinna rida så det är därför jag har kört på lite etxra hårt under helgen!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag vet inte vart vi ska träffas, har inte pratat med anna ännu heller men jag får nog ta å göra det, hon är ju i nynäs nu i alla fall. Hör av mig när jag vet :) Kramen!

2009-03-31 @ 17:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0