Typiskt

Typiskt att jag går och drar på mig en förkylning nu när det är helg. Jag satt så sent som igår och var glad över att mitt immunförsvar verkar ha varit så starkt, men nu så sitter jag med halsont och lite feber till och från. Segt! Var o tränade och kände mig lite halvseg och sedan blev det värre. Är väl allt stressande kring praktiken som gör sitt. Känns som det är en miljon saker att förbereda och då har jag fortfarande inte börjat att fokusera på den analys av praktiken som båda mina ämneslärare vill ha, en per ämne förstås...

Var i alla fall en skön kväll. Elisabeth kom och höll mig sällskap . Henrik avvek ju vid halv 10 för att jobba så vi satt och såg melodifestivalen i lugn och ro och suckade lite lagom över att Operapop  går hem så i stugorna. vad händer liksom? Jaja, det är Alcazar som kommer att få igång mig på dansgolvet i sommar, det är i alla fall klart! Nåja, får väl vara glad över att EMD inte tog hem det hela. Glatt och trallvänligt, javisst! Men vinnare av melodifestivalen? Njae...

Sov sött allihopa!

Kommentarer
Postat av: Munin

Min favorit kom tvåa!!

2009-03-15 @ 10:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0