Livstecken!

Oj, jag känner att det inte har blivit mycket skrivet här på senaste tiden men jag lever och mår bra så nu vet ni det!

Planerar lektioner i skolan för fullt och det är skönt att jag får en del gjort när jag sitter där. Men det är krävande att tillbringa så mycket tid i lokaltrafiken som jag trots allt gör. Ser fram emot en lugn och stillsam helg som jag ska försöka klara mig igenom utan att plugga för mycket.

Var i alla fall i stallet idag också och det var riktigt inspirerande att rida, trots snömodd och mörker. Kändes som att Clinicen gav lite ny inspiration faktiskt!

Nu väntar sängen och en ny arbetsdag imorgon! Jag får visserligen inte lön men jag har nog inte varit mycket närmare ett riktigt heltidsjobb än nu, om man inte räknar in alla år på macken, men detta måste jag säga är lite mer stimulerande för hjärnan...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Skönt att du hittat ngt du trivs med och jag kan hålla med _Macken blir lätt otroligt enformigt.. Jag har ju 4,5år på nacken där :P

2009-03-11 @ 01:28:49
URL: http://porjefors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0