Frisk luft

Dagen började med ridkurs! Superkul att hinna med det igen. Blev inte något under min praktikperiod vilket innebär att det var två och en halv månad sedan sist. Vi fick träna på att rida med böjning i hals o bål utan att tappa ut ytter bakben, i både skritt och tölt och övergångar däremellan. Lossnade fint i slutet och då kändes det riktigt bra!

När jag inte red satt jag inne i huset och passade på att skriva lite på den stora mängden skolarbete som fortfarande finns kvar. Men jag hann även med att leka lite med deras jättestudsmatta som fanns i trädgården. Första gången jag testat en sån och det var SUPERKUL! :D

Nu är jag lite småfrusen efter att ha spenderat ett par timmar på sjön. Det blev picknick och lite rejsande, kul, men kyligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0