Hemma igen!

Är åter hemma efter fyra härliga dagar i Åre!

Jag o Madde var uppe och hälsade på Anna över helgen. Anna pluggar däruppe så det var ett tag sedan vi sågs alla tre och det har varit en riktigt mysig helg. Inte så aktiv dock i och med att Anna oturligt nog att brutit ett ben, men otroligt soft ändå. Jag hade visserligen smått ångest av att vara så nära (öppna) skidbackar utan att åka nåt. Samtidigt så fick jag höra att föret var uselt så det var kanske lika bra att låta bli, och sedan bli besviken.

Men vi har legat och solat på altanen, otroligt häftigt att kunna ligga lättklädd o svettas i solen när det är snö på topparna omkring. Blev även att se på wakeboardtävlingar på torget i byn (ja, de hade byggt upp tre små bassänger som det trixades för fullt i, farligt värre..) , kika på valborgseld, grilla och spela kubb. Dricka lite vin med fler folk från Annas klass och ha det allmänt trevligt.

Kände mig dessutom otroligt produktiv på tåget när jag utnyttjade min dators två timmars batteritid maximalt och därmed fick gjort en hel del på min hemtenta. Enda jobbiga var att tåget hem var närmare två timmar sent. Trasigt tåg, så inget SJ direkt kunde påverka kanske, men drygt värre. Tur att pappa kunde ställa upp och hämta på stationen och att jag också kunde få lite sovmorgon idag....

Kommentarer
Postat av: Micko

Inte är du tillbaka? Jag har flugit runt hela lägenheten o letat men hittar dig inte! Taskigt att gömma sig sådär. Hur skall jag nu få mat?

2009-05-07 @ 18:11:23
URL: http://www.gemigmermat.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0