Wow-are, ohederligt släkte?

Jahapp, det är tur att de kommande dagarna är lugna för jag har lyckats dra på mig en rejäl förkylning. Intervjun jag hade i torsdags blev inställd men är nu ombokad till nästa vecka. På fredag ska JAG Dessutom intervjuas för ett jobb, spännande värre, men försöker att inte ha för stora förhoppningar utan ser det mer som en övning. Samtidigt vet jag att jag är minst lika kapabel som många av de lärare jag har jobbat med tidigare.

Nåja, att vara däckad med sjukdom gör ju att man får en massa tid över och efter att ha plöjt större delen av Grey's Anatomy Season 3 så tänkte jag nu ta upp mitt Wow:ande (World of Warcraft för oinsatta). Att ladda hem patcharna tog dock ca en dag men nu var det bara betalningen kvar. Man måste ju betala månadsvis men som min kloka bror en gång sade: Folk betalar ju lätt 100:- för en kväll på bio och i jämförelse är 130:- för en månads nöje rätt billigt.

Humorn kom dock när jag läste betalningsvillkoren:

2. You may be entitled to cancel your Account with immediate effect under the following legitimate reasons, such as:

Imprisonment for a period exceeding your subscription period;
Hospitalization for a period exceeding your subscription period;
Personal insolvency or personal bankruptcy;
Or any other legitimate reason as may be specified by applicable law or relevant court decision.

Där humorn förstås ligger i att fängelse står som första giltiga skäl till att avsluta sitt spelande utan uppsägningstid... Undrar om det är många som använder just det som ett skäl?


Kommentarer
Postat av: Emma

hehe...det är med finkan var lite kul faktiskt=)

Men Malin, du hinner inte med nåt WoW:ande eftersom du är hästmänniska, så sluta genast med det där ohälsosamma beteendet;)

kram /Em (som bott ihop med WoW fanatiker)



2009-11-24 @ 18:18:00
URL: http://alfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0