Allmän rapportering ur verkligheten

Tänkte mest meddela att jag lever och mår bra, trots svagheter på bloggfronten.

Har inte riktigt motivationen som krävs för att blogga regelbundet just nu tyvärr. Blir sittandes så mkt vid datorn i samband med skolan så försöker göra annat när jag väl är ledig. Exempelvis sticka, rida, träna eller bara se på TV: Har iaf försökt få lite struktur och tillåta mig själv ledig tid (ja, inlägget nedan skrev jag ju just om fenomenet att aldrig vara ledig). Kan inte påstå att plugget går framåt så mycket, men får in någon fot här och var i alla fall. Är just nu mest förvirrad över vetenskapssyn samt metod, så det blir att repetera sånt nu.

Har även kört några mindre jobb för eventbolaget jag fick kontakt med. Senaste var idag faktiskt och jag kan ju säga att jag har riktigt kul på jobbet! Coacha folk på firmafest i att spela playstation rockband med så mycket röj som möjligt är bara kul!

Rida blir det inte mycket av. Älgjakt denna vecka dessutom. Försöker hinna ut då och då så man kan passa på innan mörkret faller totalt. Nyheten i stallet är annars att "Indianen", vår valack som har bott på Island i tre år, kom hem i söndags. Verkar lugn och trevlig samt är urgullig!

Sen måste jag bara säga att Hairspray, som går på China-teatern just nu är ett riktigt lyckopiller! Mor fick det i födelsedagspresent så hon och jag var där i fredags. Riktigt lyckat! Mycket sång, dans och skämt. Gillar man filmen blir man ej besviken...!


Kommentarer
Postat av: Susan

JA! Hair Spray var jättebra. Rekommenderas verkligen. Tack!

2009-10-16 @ 09:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0