Måndagsfunderingar

Ett välbehövligt avslut på en ytterst stillasittande dag blev det när jag var nere på gymmet och dansade loss! Body Jam är ett sätt att få upp pulsen hyfsat mycket utan att det känns som träning. Perfekt de dagar man inte är så superpeppad innan. Har inte tränat på alldeles för länge och som vanligt känner jag att det är så skönt! Nu när hösten kommer ska jag se till att skapa lite mer rutin. Combat är ju alltid så fullbokat nu när det inte är lika många pass av det, så där hinner jag sällan boka in mig tyvärr.

Annars känns det som dagen mest har bestått av läsande. Jag håller fortfarande på att läser in mig på teori kring mitt uppsatsområde och det är lite småsegt, och blir mer o mer stressande. Speciellt som jag imorgon börjar en helt ny kurs i ett annat ämne, jag och dubbla kurser är ingen bra kombo... Ibland undrar jag varför jag gör det här, samtidigt skulle det kännas värdelöst att inte slutföra kursen då jag faktiskt är klar vid jul! Men det är inte roligt någonstans just nu!

Trevlig lunchrast fick jag dock då Carolina kom över och åt lunch! Fördelen med att bo nära är att man kan göra sånt lite spontant!

Annars är mitt största funderande gällande bloggen att jag så gärna skulle vilja spara mitt bloggande för framtiden, men vet inte riktigt hur det skulle gå till? Blogg.se verkar ej ha en sådan funktion...

Jag är ju en sån där nostalgisk person som vill spara både foton och dagböcker, inte minst för att jag när jag blir gammal o grå vill kunna läsa vad jag gjorde och hur jag tänkte "då". Vet inte varför det är så viktigt för mig egentligen, det är ju ändå det förgångna, och det är ändå här och nu som EGENTLIGEN har betydelse. Även om minnen är trevliga också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0