Som student är man ALDRIG ledig, eller?

Känns som att jag kommer att bli expert på att multitaska. Blir ridkurs för Hinni imorgon, ska bli superkul för Assa går bättre för varje gång. På Fredag är det dock en uppsatsdeadline som gäller så jag kommer att vara rätt så stressad över det med om man säger så...

Nu är jag klar för idag och ska sätta mig o se på Idol. Greys börjar ju idag med har jag förstått. Det är en TV-serie jag verkligen gillar men eftersom jag bara har sett till ungefär halva säsong 3 (kom ifatt USA och sen blev det paus där, och sen tappade jag rutinen) så känns det sådär kul... Får ta och se hela serien någon gång i framtiden när jag faktiskt förhoppningsvis kommer att ha ett liv bestående av såväl "ledigt" som "jobba". Eller så kanske jag borde bli bättre på att ge mig själv ledigt?

Egentligen är det ju så man måste göra, men jag har ofta en rätt lång startsträcka, även om jag vet att det vore mycket, mycket bättre för mig att skaffa en rutin att 8-5 jobba seriöst, för att sedan faktiskt vara ledig. Menmen, nu är det snart klart! Kan inte beskriva hur mycket jag längtar! Jag kanske kommer känna mig helt vilsen sen dock, har trots allt pluggat mer eller mindre utan uppehåll sedan jag var sju.





Kommentarer
Postat av: Molly

hejhej!

hoppa satt du har haft en bra dag såhär långt :)

gröten med jordnötssmör kan rekommenderas, det finns även två andra grötvarianter med just jordnötssmör i om du vill testa dem.



vad pluggar du?

ha en fortsatt bra dag! kram

2009-10-14 @ 14:44:19
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0